Hoe organiseer je het meest waanzinnige Bedrijfsjubileum Feest ooit?

  • door
Jubileumfeest met top artiesten

Dat is toch wat je graag zou willen voor je gasten? Een waanzinnig bedrijfsjubileumfeest organiseren wat voor altijd in de herinnering blijft?

Nu bestaan er allerlei kant en klare themafeesten die je aan het komend Bedrijfsjubileumfeest zou kunnen koppelen.  

Met lekker eten en drinken, goede muziek, tof entertainment, gezellige mensen en dat alles op een gave locatie, kom je zeker al een heel eind.

Maar deze keer gaat het niet om zomaar een Bedrijfsfeest, het gaat om het organiseren van het Bedrijfsjubileumfeest. Dat is toch wel anders dan een keuze maken uit 36 verschillende kant en klare themafeesten…

Hoe maak je het Bedrijfsjubileum Feest dan zo bijzonder, dat iedereen het er jaren later nog over heeft?

Dat heeft alles te maken met de samenstelling van het programma van het jubileumfeest,  de locatie en vooral ook de communicatie rondom het komend bedrijfsjubileum: kortom, de VOORPRET!

Ali B zei het onlangs treffend in The Voice:  “het moet herkenbaar zijn, maar toch ongeloofelijk verrassend”!

Maar ook de communicatie nadat het jubileumfeest heeft plaatsgevonden is zo ontzettend belangrijk.

Door op verschillende momenten positief terug te kijken op het jubileumfeest kun je de saamhorigheid in het bedrijf nog meer verhogen.

DE VOORPRET… Hoe je alle medewerkers betrekt bij het komend Bedrijfsjubileum?

In veel gevallen bepaalt de directieur/eigenaar hoe het jubileumfeest eruit komt te zien.

Vaak wordt hij/zij ondersteund door een, speciaal voor het jubileumjaar, in het leven geroepen “Jubileumfeest Team”.

Toch zou het een overweging kunnen zijn om alle medewerkers bij de samenstelling van het feest programma te betrekken.

Daarmee kun je grote saamhorigheid en ook veel voorpret binnen het hele bedrijf voor elkaar krijgen… Wil je hier meer informatie over, mail of bel Brenda van den Adel dan even. Event Toppers heeft daarvoor een unieke Tool ontwikkeld.

Zelfs het meest creatieve Evenementenbureau was hier niet op gekomen…


Strand op de Zaak…

Hoe verrassend kan de input van de eigen medewerkers zijn? Zij weten als geen ander wat het beste bij hen past

Wanneer de eigen bedrijfslocatie het toelaat, speelt waarschijnlijk ook de WerkKostenRegeling een belangrijke rol.

Uit de ingezonden jubileumfeest-ideeen kun je heel veel nuttige en bruikbare informatie halen. Dan weet je zeker dat je op de goede weg bent.

Waar gaat bijvoorbeeld de voorkeur van de medewerkers naar uit? Een Jubileumfeest in de sfeer van bijvoorbeeld:

Een Trendy Festival

Een Jubileum Weekend met overnachting in binnen- of buitenland

Een Familiedag op het bedrijf 

Een gaaf Jubileumfeest met live muziek, lekker eten en waanzinnig entertainment/artiesten

Een Chique (kerst) Gala op een prachtig landgoed

Een (sportief / creatief) activiteitenprogramma op een bijzondere locatie

Denk je dat het lastig kan zijn om iedereen te benaderen voor ideeën omdat het een groot bedrijf is? Dat hoeft zeker niet zo te zijn.

Er zijn allerlei manieren om de medewerkers te betrekken in het voortraject.

Zelfs met een ludieke, digitale Jubileum Quiz die we al in het voortraject kunnen inzetten…

Sommige collega’s zullen misschien geen zin hebben om mee te doen, maar voelen zich wel gewaardeerd dat ze mee mogen denken.

Anderen komen met een enorme input aan feest ideeën waar zelfs het meest creatieve evenementenbureau niet op was gekomen.

Tussentijds kun je af en toe een tipje van de sluier onthullen… bijvoorbeeld door gave Jubileumfeest Moodboards te laten zien.

Het jubileumfeest gaat al helemaal leven onder de medewerkers, klanten en relaties…

Professionele ondersteuning nodig bij het voorbereiden en organiseren van het komend Bedrijfsjubileum?

Mail naar de Specialist op het gebied van het organiseren van bijzondere, originele en unieke Bedrijfsjubilea: Brenda van den Adel. Haar rechtstreeks email adres is brenda@eventtoppers.nl