Meteen naar de inhoud

Met welke collega’s vormen we een werkgroep voor het Bedrijfsjubileum?

  • door

Binnen jullie bedrijf zullen er vast verschillende mensen zijn die het leuk vinden om mee te helpen met de voorbereiding van het Bedrijfsjubileum.

Vindt het Jubileumfeest plaats op de eigen bedrijfslocatie? Dan is het praktisch, dat iemand die alles van het gebouw weet, ook betrokken is bij de voorbereidingen van het Jubileumfeest.

Denk bijvoorbeeld aan alle stroomvoorzieningen, bekabeling,  sprinklers, de alarm installatie, de beveiliging van het gebouw en het terrein, het vrijmaken van de parkeerplaats, het vrijmaken van de ruimte op de werkvloer, laden en lossen, de groenvoorziening en nog veel meer.

Wie binnen de werkgroep gaat dat coordineren in samenwerking met je evenementenbureau?

Vraag jullie beste interne Communicatie Expert om hulp

Wie is binnen het bedrijf bijvoorbeeld de communicatie expert in verband met alle interne en externe communicatie rondom het jubileumfeest? Samen met het evenementenbureau kan hij of zij de communicatie rondom het bedrijfsjubileumfeest afstemmen voor het meest optimale resultaat.

Zijn er binnen de organisatie BHV-ers of mensen met professionele EHBO? En willen jullie deze mensen inzetten op het jubileumfeest? Of wordt dit volledig uitbesteed?

Mochten jullie ervoor kiezen, dat dit onderdeel door eigen mensen wordt uitgevoerd, overleg dan goed dat zij zich ook daadwerkelijk met deze taken zullen bezighouden (en niet zelf op de dansvloer staan bijvoorbeeld…).

Vergeet ook de Beveiliging niet. Zowel tijdens de op- en afbouw als tijdens het Jubileum Event zelf!

Naast beveiliging op het jubileumfeest zelf, kan het ook van toepassing zijn dat er beveiliging aanwezig is tijdens de op- en afbouw van het event.

Misschien willen jullie gaan werken met (gepersonaliseerde) toegangsbewijzen, met polsbandjes, een stempel op de hand of iets anders om herkenning te creëren?

Wie binnen het bedrijf wordt de contactpersoon voor het evenementenbureau om de beveiliging mee te coördineren?

No Stress, No Worries, met de juiste Checklist kun je alles voor het Jubileumfeest perfect voorbereiden!

Samen met je evenementenbureau wordt een checklist samengesteld waarin alle voorbereidingen voor het bedrijfsjubileum tot in detail worden beschreven.

Wie doet Wat, Waar en Wanneer?

Alle interne afspraken over de organisatie en voorbereiding van het komend jubileumfeest worden nauwkeurig bijgehouden en bijgestuurd waar nodig.

Professionele ondersteuning nodig bij het voorbereiden en organiseren van het komend Bedrijfsjubileum?

Mail naar de Specialist op het gebied van het organiseren van bijzondere, originele en unieke Bedrijfsjubilea: Brenda van den Adel. Haar rechtstreekse emailadres is brenda@eventtoppers.nl.